Ön Bilgilendirme Formu
İşbu ön bilgilendirme formu, vermekte olduğunuz sipariş ile ilgili olarak Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince bilgilendirilmeniz amacıyla hazırlanmıştır.
ALICI’nın siparişine ait aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/ürünlerin başta satışı, teslimi ve Alıcı’nın tüketici olması halinde cayma hakkı, SATICI bilgileri ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince bilgilendirmesinin sağlanmasıdır.
İş bu ön bilgilendirme formunu kabul etmekle ALICI, sözleşme konusu siparişi onayladığı takdirde sipariş konusu bedeli ve varsa kargo ücreti, montaj ve servis ücreti, vergi gibi belirtilen ek ücretleri ödeme yükümlülüğü altına gireceğini ve bu konuda bilgilendirildiğini kabul beyan ve taahhüt eder.
Üye/Ziyaretçi olarak ALICI, SATICI’nın mal ve/veya hizmetlerini kullanmadan önce bilgilendirme formunu dikkatlice okuyun. İş bu ön bilgilendirme formundaki mal ve/veya hizmetleri kullanarak, bu koşullarla bağlı olmayı kabul etmektesiniz.
Üye/Ziyaretçi olarak ALICI sipariş vererek, sözleşme konusu ürünün temel özellik ve nitelikleri, satıcı ve aracı hizmet sağlayıcı bilgileri, iletişim bilgileri, ürün satış fiyatı, teslim masrafları, ödeme şekli, teslim süresi ve teslimata ilişkin bilgiler, şikayetlere ilişkin çözüm yöntemleri, iade ve cayma hakkının kullanımına ilişkin bilgiler dahil tüm hususlarda ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu, elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini ve ödeme yükümlülüğü altına gireceğini kabul ve beyan eder.
Ünvanı : Mustafa Çantaoğlu Elitra Mobilya
Mersis Numarası : 3696777492000001
Adresi : Kayseriosb Mahallesi 8 Cad. No: 37 Melikgazi/Kayseri
Telefon : 03523200292
Eposta : sipariş@elitra.com.tr
Tüm sorularınız için Müşteri Hizmetleri sayfasında yer alan iletişim seçenekleri üzerinden bize ulaşabilirsiniz. Hesap güvenliği nedeniyle, müşteri hizmetleri temsilcilerimizin yalnızca ilgili hesap sahibinden gelen taleplere yardımcı olabileceğini lütfen unutmayın. Size daha iyi hizmet verebilmemiz için, hesapta kayıtlı telefon numarasından bizimle iletişime geçmelisiniz. Ayrıca, lütfen hesabınıza kayıtlı kişisel bilgilerinizi yanınızda bulundurun, böylece müşteri hesabınız Müşteri Hizmetleri tarafından doğrulanabilecektir.

Yukarıdaki bölümde çalışmış olduğunuz bankaya iletilecek sipariş toplamının kaç taksitle ödeneceği bilgisi bulunmaktadır. Çalışmış olduğunuz Banka çeşitli kampanyalar düzenleyerek sunmuş olduğumuz taksit seçeneklerinin üstünde taksit adedi uygulayabilir, taksit erteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar çalışmış olduğunuz Banka sorumluluğunda olup; Banka tarafından uygulanmaması halinde tarafımızın hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır. Çalışmış olduğunuz Banka kredi kartınızdan sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetinize yansıtacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planınızın oluşturulması bankanız tarafından gerçekleştirilmektedir.
ALICI, havale/EFT ile ödeme yapmayı tercih ettiğinde SATICI’nın banka IBAN bilgileri ALICI ile üyelik üzerinden paylaşılacaktır. ALICI, havale/EFT ile ödemeyi gerçekleştirdikten sonra ödemenin SATICI banka hesabına ulaşmasından sonra siparişi onaylanacaktır. ALICI transfer işleminin açıklama kısmına sipariş referans numarasını yazmalıdır.
Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ve/veya nakliye ücreti ALICI tarafından ödenecektir. Ayrıca ilgili ürünün montaj ve servis hizmeti ücreti belirtilmişse bu ücret de ALICI tarafından ödenecektir. Paketleme, kargo, teslim montaj ve servis masrafları ALICI tarafından karşılanmaktadır. Kargo ücreti ……….. –TL, Nakliye ücreti ……. TL Servis ve Montaj ……………….TL olup, bu bedeller sipariş toplam tutarına eklenmektedir. Ürün bedeline dahil değildir. Teslimat , anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile veyahut nakliye ile, ALICI'nın yukarıda belirtilen adresine teslim edilecektir. Teslim anında ALICI'nın adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, ALICI'nın ürünü geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden SATICI sorumlu değildir.
Adalara, denizaşırı yerlere ve yurt dışına teslimat yapılamamaktadır. Nakliye ile teslimatlarda Teslimat günü, teslimat için gelmeden önce gün içerisinde ALICI ve/veya nakliye firması tarafından ALICI aranarak bilgi verilir.
Kargo ile gönderilecek ÜRÜN/ler kargoya verildiğinde ilgili kargo şirketi ve kargo takip numarası SMS ve/veya e-posta yoluyla ALICI ile paylaşılır. Kargo teslimatında teslim sürecine ilişkin kurallar kargo firması tarafından belirlenir.
ALICI’nın özel durumu veya belirtilen adreste kimsenin bulunmadığı ve teslimatın gerçekleştirilemediği durumlarda, 2. teslimat en az 14(ondört) gün sonrası için yeniden planlanır ve yeni nakliye organizasyonu için nakliye bedelini ALICI’dan talep edebilir.
Kurulum içeren nakliyeli teslimatlarda (ek kurulum hizmeti hariç), kurulum teslimat ile aynı gün yapılır. Farklı bir gün için kurulum planlanmaz. Binada yük asansörü olmaması ve ürünün bina içine sığmaması gibi durumlar için asansör tutulması gerekirse sorumluluk ALICI’ya aittir. Bu durumda SATICI’ya öncesinde bilgi verilmesi kaydıyla SATICI tarafınca ALICI’ya gerekli hazırlığı yapması için süre verebilir.
SATICI/SAĞLAYICI, Sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un m.d. 55 ve 56 hükümlerine uygun olarak Garanti Belgesi Yönetmeliği kapsamında garanti belgesi düzenlenmesi zorunlu ise garanti belgeleri ve Tanıtma ve Kullanma Kılavuzu Yönetmeliği uyarınca tanıtma kılavuzu ile teslim edilmesinden sorumludur.
Stokta hazır bulunmaksızın ALICI'nın isteği doğrultusunda hazırlanmaya başlanan; stokta hazır olmaması sebebiyle ALICI'nın siparişi akabinde üretime geçilen ürünler haricindeki ürünlerin teslim süreleri mevzuatta belirlenen süreler dahilinde olacaktır. Tüketicinin isteği veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler haricinde mal satışlarında bu süre her halükarda otuz günü geçemez.
a) Alıcı’nın 6502 sayılı kanun kapsamında Tüketici olması halinde;
ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. ALICI, malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. ALICI cayma süresi içerisinde malı, işleyişine teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde malı ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kullanabilir.
b) Cayma Hakkı Süresinin Belirlenmesinde;
c) Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI' ya bildirmelidir. Cayma Hakkı Bildirimi https://elitrahome.com.tr adresinde LİNKİ üzerinden kullanılabilir. İnternet sitesi üzerinden tüketicilerin iletmiş olduğu cayma talebi SATICI’ ya ulaştığına ilişkin teyit bilgisini ALICI’ya derhal iletecektir. ALICI ilgili sayfada yer alan iade talep formunu doldurup, bildirim tarihinden itibaren 10 gün içinde malı SATICI’ya geri göndermek zorundadır.
d) Cayma hakkı kapsamında öngörülen taşıyıcı İLGİLİ KARGO YA DA NAKLİYE FİRMASI olup, https://elitrahome.com.tr adresinde yer alan üyelik sayfasındaki geri gönderime ilişkin detaylar açıklanmıştır. İade detay ve öngörülen cayma hakkı kapsamında kullanılmaması halinde iade teslimat bedeli ALICI’ ye aittir.
e) SATICI, ALICI’ nin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirim kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde varsa malın ALICI’ ye teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen ödemeleri iade etmekle yükümlüdür. ALICI, SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 ile 3 haftayı bulabileceğini, bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI’ nın hesaplarına yansıması halinin tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’ yı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
f) ALICI bu hakkın kullanılması halinde;
ALICI, şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, aşağıdaki kanunda belirtilen parasal sınırlar dâhilinde alıcınin yerleşim yerinin bulunduğu veya alıcı işleminin yapıldığı yerdeki alıcı sorunları hakem heyetine veya alıcı mahkemesine yapabilir. İşbu Mesafeli Satış Sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda; her yıl Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar İl veya İlçe Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca dava yoluna başvurmadan önce arabulucuya başvurma şartını sağladıktan sonra Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
Parasal sınıra ilişkin bilgi aşağıdadır:
01/01/2025 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere, 2025 yılı için alıcı hakem heyetlerine yapılacak başvurularda değeri: 149.000 TL’dir.